Informatie

Interactief reclame concept

De Media Mirror is een uniek en innovatief reclameconcept, of zoals wij het graag noemen “The new way of advertising”. Het concept komt voort uit de traditionele media. Tegenwoordig sta je als bedrijf in een krant of magazine tussen tal van andere bedrijven. Maar als we eerlijk zijn: Wordt u dan eigenlijk wel gezien, en hoe valt u op tussen al die andere bedrijven? Bij Media Mirror wilden we de exclusiviteit op een unieke manier terugbrengen en bedachten daarom een interactief reclame concept dat zich echt richt op het garanderen van zichtbaarheid. Wilt u uzelf onderscheiden als bedrijf en de garantie hebben dat uw doelgroep DE boodschap ontvangt? Media Mirror denkt graag mee over uw nieuwe campagne.

Statische reclame spiegel

De Media Mirror is een interactieve spiegel op A2-formaat. Wat deze spiegel zo bijzonder maakt is dat het beeld reageert op beweging. Wanneer u dicht voor de Media Mirror gaat staan op een afstand van ongeveer 20 cm, zal de uiting die zichtbaar is op de spiegel even verspringen naar een spiegelbeeld. Dit zorgt ervoor dat u de spiegel op dat moment even kan gebruiken om naar u zelf te kijken. Zet u dan een kleine stap terug, dan zal de uiting weer in beeld springen. De interactie van de spiegel zorgt ervoor dat de potentiële doelgroep bewust kijkt naar uw campagne die wordt gepresenteerd.



Interactieve reclame spiegel

De Media Mirror 2.0 is een interactieve versie van de reclame spiegel. De interactie bij deze versie gaat bij deze spiegel nog een stap verder. Bij de Media Mirror 2.0 is het mogelijk om korte video’s af te spelen. Op deze manier kunt u uw doelgroep bepaalde instructies geven of misschien wilt u uw werknemers wel een fijne dag wensen.Ook heeft deze versie een dubbelfunctie en zal de spiegel op het moment dat iemand 20 cm van de spiegel afstaat verspringen naar een spiegelbeeld.

Een campagne die werkt

Door de ervaringen die wij in de loop der jaren bij de campagnes hebben opgedaan bij verschillende branches, zijn wij er achter gekomen dat niet alleen de Media Mirror zorgt voor reactie. Maar wat misschien even belangrijk blijkt te zijn is de uiting die zichtbaar is op de Media Mirror. Alleen uw naam, adres, telefoonnummer en logo zijn niet meer genoeg tegenwoordig. U moet mensen in een korte tijd direct proberen aan te spreken. Hier hebben wij op ingespeeld door een aparte afdeling in te richting die zich focust op het verzinnen en vormgeven van de campagnes. Bij de opmaak van elke campagne wordt er rekening gehouden de doelgroep die u wil aanspreken. Door middel van korte lijnen met u als klant, komen wij in samenspraak altijd tot een passend eind ontwerp Pas als we tot een ontwerp zijn gekomen dat helemaal naar wens is gaan wij de campagne plaatsen.

Levensduur

De Media Mirrors gaan bij een normaal gebruik meer dan 50.000 uur mee. Bij continue gebruik (dag en nacht) is dat ongeveer een periode van 6 jaar. Echter, in de praktijk is dit al snel het dubbele omdat de spiegels niet altijd aan staan. De Media Mirrors verbruiken 20 Watt, dus energiezuinig en milieuvriendelijk! Kortom, de Media Mirrors zijn een efficiënte en milieuvriendelijke manier van adverteren.